2017. május 18., csütörtök

8. nap - Szeretnék valamivé válni /12 napos blogger kihívás/

Halihó!

Nem kezdek magyarázkodni, mert nincs értelme. Annak sincs különösebb értelme, hogy írok, nemhogy annak, hogy élek. Lélegzem. Simán élhetne más helyettem.

Egy szégyen vagyok, fél órát gondolkodom azon, hogy mit írjak le, s mikor leírom, teljesen elveszíti értelmét a mondanivalóm. Szomorúan jövök rá, hogy ha gondolkodom és lélegzem, akkor élek. Azonban olyan vagyok, mint egy élősködő, zavaró tényező. Ha viszont meghúzom magam, senki sem vesz észre. Néha még magamat sem veszem észre. Hát igen, semmi se jó. Ahogyan én sem. 
I don't mind
Nem mesélem el azt a véget nem érő sztorit, miszerint én mindenkit csak bántok. Elég ha tudjátok, csak ártani tudok az emberiségnek. Leginkább az olyanokat bántom - persze öntudatlanul -, akik fontosak számomra. Általában akiknek viszont fontos vagyok, tudják, mikor poénkodok, s mikor nem. De vannak olyanok, akik mindent magukra vesznek. 
Igen, erről nem én tehetek, ámbár későbánat. És előjön az emésztő bűntudat, ami egészen a halálomig fog kísérni. Igen, van, akivel meg lehet ezeket beszélni, de van olyan eset is, aki nem vallja be magának, hogy mi a valódi problémája, és mások által kreált problémák mögé bújik. Igen, nem hagyja, hogy segítsek. Nem fogja fel, hogy csak segíteni szeretnék. Nem fogadja el a segítséget nyújtó karomat/kezemet. Nem látja be, hogy az esetében nem szégyen segítséget kérni, vagy hagyni, hogy segítsenek rajta. 


Szeretnék én valamivé válni? Nem hinném. Ember vagyok, átváltozni nem tudok. A végéig fogom az emberiséget emberként szennyezni. Mondjuk lehet kijutok az űrbe (let's go to space, you're beautiful)(bocsi, muszáj volt) (panda-panda-panda), de ott is emberként fogok megfordulni. De az is lehet, hogy átműtetem magam, mondjuk ha másik nemű leszek, akkor is ember.

OK, ne nézzetek hülyének. Értem én a kérdést. A válaszom meg túl rövid, ezért rizsáztam az elején.

Cégtulajdonos akarok lenni, aki alkoholt termel és saját magának könyveli a számlákat.

Üdvözlettel,
Dorina Mary

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szió!
Most akadtam rá a blogodra, de máris magával ragadott az írás stílusod, nagyon tetszik.

Ui.: Ezt a kihívást bárki megcsinálhatja vagy személyesen neked készítették?

Haru írta...

Szia!
Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy rá(m) találtál!🤗

Szerintem bárki megcsinálhatja, mivel nem kifejezetten csak egy valakinek volt címezve (főleg nem nekem), én is csak úgy "kölcsön vettem".

Olvasók

.