2016. december 11., vasárnap

7. nap - Néhány hang belőlem /12 napos blogger kihívás/

Üdvözletem!

Még nem volt kedvem, időm, türelmem, internetem, ihletem behozni az egy hetes lemaradást. Elnézést kérek. Túlságosan felesleges egyede vagyok ennek az univerzumnak (először azt írtam, hogy univerzium, lol), sőt mi több, egy olyan személy vagyok, aki felesleges. Nem is kéne létezzek. Mert általában vagy magamat, vagy körülöttem mindenki mást szidok. És élvezem. Igazából ha másnak szólok be, akkor mindig beugrik, hogy "mindenki magából indul ki", de nálam ez nem így van. Nem kell megihlessem magamat. Nem jön a sértés általam, csak belőlem. Én maga vagyok a közvetítő, ám nem az alapja. Szóval értitek. Szidom magamat, de akkor csak magamat, s ha mást, akkor nem magamból indulok ki. 
A lényeg lényege annyi, hogy szörnyen bűntudatom van, amiért túl depressziós voltam az íráshoz. Bár megfogadtam, hogy a falakat még, sokkal magasabbra emeltem magam körül, úgy néz ki, hogy felesleges volt, mert egyesek úgyis átmásznak rajta. Így inkább a testem földbe vágy, oda csaknem jönnek utánam. Hiábavaló lenne engem kergetni. Alapjáraton van egy fal, amit sosem engedek le, így a nevezetes barátaim is csak nagyon ritkán látnak át rajta.
Nem gáz, hogy úgy átejtettek, hogy soha többé senkiben sem fogok bízni. Nem gáz. 
Igazság szerint csak nyugtatom magamat, hogy ez így rendben van. Rendben, hogy sose fogok megbarátkozni a gondolattal, hogy valaki nem azért van mellettem, hogy utána otthagyjon. 
Mindegy is! Hagyjuk az önsajnálatomat, elcseszett ember vagyok és punktum.
Mutatok 3 zenét (vagy hallatok?😀)

3 jelenlegi kedvenc dal
Tudniillik mostanában ráálltam Linkin Park számokra, szóval aki nem szereti őket, az most azonnal ikszelje ki a blogomat, hiszen az elkövetkezendő 3 számot tőlük hozom.


Nem szeretném magyarázni, hogy jelenleg miért ez a három a kedvencem. Igazából nem is a kedvenceim, mivel nem tudok pusztán hármat kiválasztani a sok közül. A Linkin Parktól ugyanis az egyik kedvencem a Faint, de azt a számot már hoztam egyszer a blogra, így valami újat szerettem volna mutatni nektek. Linkelhettem volna Three Days Grace számokat... vagy Hollywood Undead-et, vagy Shinedown-t, Sum41-t vagy blink 182-t, akár Green Dayt, Papa Roach-t vagy Black Veil Birdes-ot, akár Bring Me The Horizon-t, vagy óriási nagy kedvencemet, a My Chemical Romance-ot.

Üdvözlettel,
Dorina Mary

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.