2016. április 25., hétfő

Jótékonyságom

Üdv a halandó népnek! (haha)

Tegnap volt még csak vasárnap (ma hétfő, lol), én mégis írni kezdek. Nem tudom, hogy mikor fogom közzé tenni de 2016. 04. 25-én kezdtem a bejegyzést pötyögni. Hogy miért? Tudniillik nekem van egy húgom, jó, igazából csak öt perccel vagyok idősebb nála. Nos, neki van egy blogja, amit szeretek.
Bár volt rajta egy jó nagy szünet, amit a középiskolába menésre (menés... xd) tudunk fogni. Legalábbis tudom igazolni, hogy miért nem írt. Nagyon sokat kell tanulnia, van, hogy tanul is, hiszen ő egy ELIT gimnáziumba ment... Míg én nem. Hah. Tesóm Twitteren is elérhető (@laureenbojo), ott bármikor felvehetitek vele a kapcsolatot. Mint író, szerintem kevesen hallottak róla (nem mintha rólam mindenki hallott volna, vagy mindenki ismerne, chh, még magamat sem ismerem). Ayanami képzelőerejével egyáltalán nincs probléma, szép történeteket talál ki, néha csodálom (nem). Tudom megint sok a zárójel... Szóval térjünk vissza a blogra.
A szereplőgárda már akkor is tetszett, mikor segítettem kiválasztani a megfelelő karaktereket, ez most is így van. Zayn Malik, mint férfi főszereplő, csak nem énekes, hanem egy egyszerű csávinger, akinek van egy húga, aztán majdnem ő lesz Superman, de mégsem. Női főszereplőnk, Tara Winstone, egy másik bolygóról érkezik, vagyis érkezne. Azt hiszem még nem teljesen van a Földön, mármint a prológusban elindul egy kapszulában feléje. 
A történetről röviden: Fantázia, az egész tesóm agyának a szüleménye. Egy Huntenia nevezetű bolygóról elmenekülő lány, aki találkozni fog őőőő valakivel valami folytán. Elnézést, de eléggé spoilereztem a szereplők leírásánál. Mármint én tutkó levágnám az eseményeket. Még nem tudom, hogy mit fog nekünk tartogatni, de legutóbbi bejegyzésében ezt jelentette ki (lényegében):

A bog újbóli nyitása: 2016.03.24. (csütörtök)
A következő fejezet posztolása: 2016.03.26. (szombat) 
Remélem két napnál többet nem fogok késni. Addig további szép estét és kitartást holnapra!

Nos, most már április van, azóta is írja a fejezetet, csak(kkkkkkkk) szerintem még nincs kész, ezért nem posztolta. De tudom, hogy nemsokára posztolni fogja az ígért részt, hiszen jövő héten (hétfő, kedd, szerda) érettségi szünet lesz neki. 
Szólok most Ayanami-hoz. Állj neki befejezni az elkezdett munkádat, mert nem lehet örökké húzni! Kérdezz tőlem bátran, felelek bármire. Segítek amiben tudok, szóval a blogod perfect lesz (már ha segítek). 
Kedves olvasó, azért szólok most hozzád, mert tudok egy titkot rólad. A bejegyzésemet olvasod (hahhhaaha), ezért szólítalak fel arra, hogy látogasd meg tesóm blogját, csakis az én kedvemért és hagyj neki véleményt, bármit.(Jó, nem, de attól még kattints már rá, ott fent^^^^^^)

Szeretnétek viccet hallani tőlem? Na, lássuk!
- Miért fél a kislány az erdőben?
- Mert kettévágták

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.