2016. február 20., szombat

Első nap - 10 titok, inkább tény

Szép napot mindenkinek! 

Szép szombati napunk van, ugye?
Képzeljétek valahol nézelődtem, és kihívást találtam, ami igen megtetszett nekem, így hát úgy döntöttem, hogy véghez viszem.
10 napból áll az egész, minden nap teljesítenem kell a soron következőt.


  1. Until Dawn-t nézek, Miharu jóvoltából.
  2.  Nagyon félek a horror filmektől, valamint játékoktól, jelenségektől, ennek ellenére kíváncsi vagyok a természetfeletti dolgokra, akár véres, akár nem.
  3. Régebben egy lovas játékkal játszottam (Star Stable Online), ma már nem játszom - mert a laptopom nem engedi, és nem is mondom senkinek, mégis úgy éreztem, hogy el kell mondjam.
  4. Szeretem az Olympos-t. Mármint a grapefriut-os üdítőitalt, nem a görög istenek lakhelyét.
  5. Tegnap néztem meg az új mozifilmet a Pécsi Cinema Cityben, a Deadpoolt, ami igen tetszett nekem. 
  6. Könyvelőnek tanulok.
  7. Lesz 10 ujjas vakírásról papírom a suli befejezése végén, amiben le lesz írva, hogy 1 perc alatt hány leütést tudok "ütni". 
  8. League of Legends-szel játszom a lovas játék helyett. Az jobban lenyugtat, mármint... nem. Tervezzük a barátaimmal, hogy ha majd mind 30-asok leszünk, akkor csinálunk egy csapatot. Eddig én vagyok a legkisebb szinten, de segáz, a többiek csak 2-3 szinttel vannak felettem. 
  9. Utálom a betűtésztát.
  10. Skizofrén vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.